|
|
MGS-IVISZ Integrált Vállalatirányítási Rendszer |
|
Az MGS-IVISZ egy integrált ügyviteli, kereskedelmi és számviteli rendszert alkotó modulcsalád, azon kis és közepes vállalkozások számára, akik figyelemmel szeretnék kísérni vállalkozásuk szakmai és gazdasági fejlődését, pénzügyi helyzetét.
A rendszer magja lefedi az ügyviteli feladatok minden területét egy cég (cégcsoport) életén belül, úgymint a kereskedelemhez és szolgáltatásokhoz tartozó nyilvántartásokat, ügyfélkezelést, számlázást, analitikus és összesített (konszolidált) könyvelést, pénztárkezelést, a vállalat tulajdonában lévő tárgyi eszközökhöz kapcsolódó valamennyi, a számviteli törvényekben előírt feladatot, valamint a vezetők, döntéshozók informálását. A folyamatos támogatás és szoftverkövetés biztosítja a hatályos jogszabályoknak való naprakész megfelelést. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MGS-IVISZ Call Center |
|
Az MGS-IVISZ legújabb modulja a Call Center, mely a telemarketing, a telesales, a piackutatás és az ügyfélszolgálati megoldásokat egyaránt magában foglalja. Partnereink számára nemcsak megkönnyíti az ügyfél-visszahívások kezelését, de teljes mértékben kiváltja az MGS-IVISZ Ügyfélmodul Vevőelégedettség mérése és CRM ügyfélkezelés funkcióit is. (bővebben) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Felhívás! |
Örömmel tájékoztatjuk partne-reinket, hogy az MGS-IVISZ rendszer SADE interfész auditja sikeres volt. |
|