|
Megasoft a Call Centerek világában
Az MGS-IVISZ /Megasoft Integrált Vállalatirányítási Rendszer/ legújabb modulja a Call Center, mely a telemarketing, a telesales, a piackutatás és az ügyfélszolgálati megoldásokat egyaránt magában foglalja. Partnereink számára nemcsak megkönnyíti az ügyfél-visszahívások kezelését, de teljes mértékben kiváltja az MGS-IVISZ Ügyfélmodul Vevőelégedettség mérése és CRM ügyfélkezelés funkcióit is.
A Call Center előnyei és a modulból elérhető legfontosabb funkciók:
A híváslisták időzítve, automatizálva előállíthatóak, így az készen várja az operátort bejelentkezésnél. Innen intézhetőek a szervizvisszahívások (javítás miatt, lejárt okmányok, régen járt a szervizben), az új és használt autó átadások miatti ügyfél megkeresések. De lehetőség van az MGS-IVISZ különböző pontjain lekérdezhető partnerlisták importálásra is, vagy külső, az MGS-IVISZ-ben még nem létező vásárolt adatok betöltésére, kezelésére, "hideghívások" végrehajtására. Az operátor kérdőíveket rögzít, a kérdésekre adott válaszok alapján teszi fel a program a következőt, megkönnyítve ezzel az adatrögzítést. Panasz, probléma esetén, nyomon követhető annak kezelése, visszacsatolás történik a kezelés helyére (pl. munkafelvevőt tájékoztatja). A beszélgetés alatt az operátor látja az ügyfél adatlapját, minden fontos információ rendelkezésére áll róla, ezek alapján rögzíthet szerviz előjegyzést, feladatot delegálhat más felhasználóknak. Mérhető az operátorok telefonálással, ügyfélkezeléssel töltött ideje, ezekről és a rögzített kérdőívekről számos statisztika kérdezhető le.
A modul használatához nincs szükség eszközberuházásra vagy bővítésre. Igény szerint telefonos szoftverekkel összekapcsolható (átadja a modul a hívandó számot, visszakapja a hívás sikerességét, hangrögzítés esetén belehallgathat utólag a beszélgetésbe az illetékes)
AZ MGS-IVISZ Call Center modul egyik partnerünknél a Schiller Cégcsoportnál több mint 6 hónapja zökkenőmentesen üzemel.
Budapest, 2010. október
Tovább a modul leírásokhoz |
|